ایران پرسمان
حضور ایران در نمایشگاه کتاب مسکو
جمعه 2 مهر 1400 - 09:28:33
ایران پرسمان - ایسنا /خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر ایران با بیش از 200 عنوان کتاب در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو حضور دارد.
به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو از فردا جمعه (دوم مهرماه 1400) ساعت 10 صبح آغاز به کار می‌کند و مراسم افتتاحیه آن نیز ساعت 16 برگزار می‌شود. این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو برخلاف سال‌های پیشین در محل نمایشگاهی مسکو برگزار می‌شود.
خانه کتاب و ادبیات ایران با بیش از 200 عنوان کتاب و با موضوعاتی چون دفاع مقدس، هنر، ادبیات، ایران‌شناسی، زبان فارسی، شعر و ادبیات در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو حضور دارد. این موسسه در این دوره از نمایشگاه به معرفی طرح گرنت، صنعت نشر جمهوری اسلامی ایران و معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در قالب بروشور و کاتالوگ می‌پردازد. همچنین ملاقات با مدیران نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو، دیدار با ناشران، نویسندگان و مسئولان نمایشگاهی وزارت فرهنگ روسیه از دیگر برنامه‌های خانه کتاب و ادبیات ایران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو است.
همچنین بناست تا با حمایت خانه کتاب و ادبیات ایران در این نمایشگاه از یکی از آثار مهشید دارابی (تصویرگر و عضو انجمن تصویرگران ایران) رونمایی شود. آژانس ادبی دایره مینا نیز در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو حضور دارد تا با ناشران حاضر در نمایشگاه برای فروش رایت کتاب ارتباط برقرار کنند.
بخش ویژه فعالیت‌های غرفه ایران در سی‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب مسکو کودک و نوجوان بوده و انتشارات سروش هم از دیگر حاضران در این نمایشگاه است تا آثار خود را در معرض نمایش عموم قرار دهد. همچنین این انتشارات کاتالوگی از کتاب‌هایی را که به زبان انگلیسی منتشر کرده در این نمایشگاه ارائه می‌کند و معرفی این آثار و فروش رایت آن‌ها را در برنامه خود دارد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/327111/حضور-ایران-در-نمایشگاه-کتاب-مسکو
بستن   چاپ