ایران پرسمان
شب شعر دفاع مقدس با تجلیل از کارگران،کارفرمایان و تعاونگران ایثارگر در حافظیه به چله رسید
يکشنبه 11 مهر 1400 - 16:56:36
وزارت رفاه
ایران پرسمان - آیین ادبی شب شعر چله با شعرخوانی شعرای برجسته ملی و استانی و همچنین تجلیل از خانواده شهداء و رزمندگان جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونگران این استان در آرامگاه لسان الغیب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس،سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در آیین شب شعر چله گفت: شهدا،جانبازان و رزمندگان دوران 8 ساله دفاع مقدس فرهنگ ایثارگری را برای ما به یادگار گذاشتند .
کار، تلاش و تولید به روحیه ایثارگری نیاز دارد
مصطفی هاشمی با تاکید بر ضرورت برجسته شدن روحیه ایثارگری در جامعه کار،تلاش و تولید،افزود: اکنون عرصه سازندگی و جنگ اقتصادی است و خانواده شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس ظرفیت‌هایی برای انتقال روحیه ایثارگری به عرصه اقتصادی کنونی هستند .
وی با بیان اینکه امروز زمانه عمل و نه حرف است اظهار داشت: در حال حاضر عرصه تولید و کار به روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی نیاز دارد نه شعار .
سرپرست اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس تاکید کرد: عرصه سازندگی اکنون نیازمند عمل گرایی است تا این سرزمین را به پاسداری از خون شهدا به هدف‌ اقتصادی که شایسته آن است برسانیم .
تبیین و بهره برداری از دفاع مقدس بعنوان گنجینه‌ای پرسود نیازمند تفکر است
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر استان فارس نیز در این مراسم گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری دفاع مقدس گنجینه‌ای پرسود است .
سرگرد پاسدار محمدجواد مختاری افزود: توانایی تبیین و بهره برداری از این معدن پرسود ازجمله مسائلی است که باید روی آن تفکر و تامل شود .
وی ادامه داد: جوانان نسل اول انقلاب با خون خود به جهانیان فهماندند که در راه امنیت این مرز و بوم با کسی شوخی ندارند و در این مسیر حاضر به فدا کردن جان خود هستند و در گام دوم وظیفه جوانان و باتجربه‌ها این است که برای پایداری اقتصادی کشور تلاش کنند .
مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه فجر استان فارس با تاکید بر اینکه همه ما مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستیم،بیان کرد: همه باید برای نظام سربازی و در این مسیر پایمردی کنیم .
وی بیان کرد: امسال هم‌افزایی خوبی در جامعه کارگری ،کارفرمایی و تشکلات برای برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس انجام و این برنامه‌ها به رغم شیوع کرونا به بهترین شکل ممکن با بهره از فضای حقیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فضای مجازی برگزار شد .
در ابتدای آیین شب شعر چله حجت الاسلام انصاری نژاد مسول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان فارس، دکتر مرادی، هادی فردوسی ،محمد میلاد دانشور ، محمدجواد تهرانی و ... از شعرای برجسته ملی و استانی اشعاری در حوزه پایداری،مقاومت و دفاع مقدس خواندند .
در ادامه این مراسم از اثر ادبی و کتاب نظم در بزم عشق نوشته زهرا باقری نیز رونمایی شد .
در پایان این مراسم ادبی از خانواده شهدا و رزمندگان جامعه کارگری،کارفرمایی و تعاونگران استان فارس نیز تجلیل شد .
11 مهر 1400 12:00
اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس |
کد خبر : 246,266
کلیدواژه ها: شب,شعر,دفاع,مقدس,با,تجلیل,از,کارگران،کارفرمایان,و,تعاونگران,ایثارگر,در,حافظیه,به,چله,رسید
نظرات بینندگان

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/329933/شب-شعر-دفاع-مقدس-با-تجلیل-از-کارگران،کارفرمایان-و-تعاونگران-ایثارگر-در-حافظیه-به-چله-رسید
بستن   چاپ