ایران پرسمان
استفاده از بولدوزر به عنوان ماشین عروس
چهارشنبه 14 مهر 1400 - 11:51:49
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / روز عروسی به عنوان بهترین یا یکی از بهترین روز‌های زندگی هر پسر و دختری به شمار می‌رود. آن‌ها می‌خواهند با برپایی یک عروسی بزرگ مجلل و باشکوه این روز را تبدیل به روزی خاطره انگیز برای خود و مهمانان کنند. اما همه چنین فکر نمی‌کنند و زیبایی را در سادگی می‌بینند و به همین علت این جشن را بسیار ساده برگزار می‌کنند.
به تازگی یک عروس و داماد پاکستانی با تصمیم مشابه خود به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده اند. در حالی که بیشتر عروس و داماد‌ها به دنیال ماشین‌های لوکس و لاکچری برای ماشین عروس هستند این زوج، بولدوزر را به عنوان ماشین عروس انتخاب کردند. در ویدئویی که از جشن عروسی این عروس و داماد اهل دره هونزا منتشر شده آن‌ها را در حالی که سوار بر بولدوزر شده اند و در حال رفتن به محل برپایی جشن عروسی هستند نشان می‌دهد.
این ویدئو توسط یک خبرنگار پاکستانی با نام «غلام عباس شاه» در توئیتر منتشر شد. در این ویدئوی 40 ثانیه‌ای این زوج روی بیل بولدوزر در حالی که با گل تزئین شده نشسته اند دیده می‌شوند. در این ویدئو افراد محلی با دیدن این عروس و داماد روی بولدوزر برای آن‌ها دست تکان داده و به همراه آن‌ها شادی می‌کنند.
این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از 2500 بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری برای این زوج جوان آرزوی خوشبختی کردند.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/330740/استفاده-از-بولدوزر-به-عنوان-ماشین-عروس
بستن   چاپ