ایران پرسمان
اولین سوگواره رضوی خادمیاران منطقه 18 برگزار می شود
شنبه 17 مهر 1400 - 14:45:49
ایران پرسمان - فراخوان اولین سوگواره رضوی خادمیاران با حمایت شهرداری منطقه 18 و همزمان با سالروز شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) منتشر شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 18 - همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، فراخوان اولین سوگواره رضوی خادمیاران که با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 و دفتر خادمیاری کانون های خدمت رضوی منطقه برگزار می شود؛ منتشر شد.
در این فراخوان که به صورت عمومی منتشر شده است به محورهای این رویداد فرهنگی و آیینی از جمله "نگاه رضوی، شعر رضوی، پژوهش های رضوی، نوای رضوی، دستواره های رضوی ، ادبیات رضوی، جلوه های رضوی" اشاره شده است.
شایان ذکر است مهلت ارسال آثار تا 15 آبان 1400 بوده و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و ارسال آثار به دبیرخانه "سوگواره رضوی خادمیاران منطقه 18 تهران" به درگاه مجازی کانون های خدمت در پیام رسان های ایتا، بله، واتساپ، اینستاگرام و تلگرام به نشانی aqr_tehran18 مراجعه نمایند.
این سوگواره با حمایت شهرداری منطقه 18 و کانون خدمت رضوی منطقه برگزار می شود و دبیرخانه آن به نشانی : تهران، بلوار الغدیر شمالی، خیابان شهید نامداری، جنب مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مختار سلیمانی، معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه هجده، دفتر خادمیاری کانون های خدمت رضوی منطقه واقع شده است.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/331740/اولین-سوگواره-رضوی-خادمیاران-منطقه-18-برگزار-می-شود
بستن   چاپ