ایران پرسمان
در جلسه کمیته فنی اشتغال هرمزگان عنوان شد: جامعه بیش از پیش به حمایت از ایده های نو و طرح های اشتغالزایی نیاز دارد
پنجشنبه 22 مهر 1400 - 01:24:29
وزارت رفاه
ایران پرسمان - چهاردهمین جلسه کمیته فنی اشتغال در اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان پیش از ظهر امروز نشست کارگروه اشتغال اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان با حضور نماینده سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، نماینده دفتر روستایی، نماینده دستگاه های اجرایی و بانک های عامل برگزار شد.
طی این نشست ضمن بررسی طرح های بهره مند از تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری بر رفع موانع پیش رو و تسریع در جذب اعتبارات باقی مانده تاکید شد.
بی بی مونا علوی مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در این نشست بر لزوم اهتمام بانک ها به انجام تعهدات برای تسریع در انجام پروژه های اشتغال تاکید کرد.
وی حمایت از طرح های اشتغالزایی را امری مهم برشمرد و گفت: امروزه جامعه ما به خصوص در استان هرمزگان بیش از پیش به حمایت از ایده های نو و طرح های اشتغالزایی نیاز دارد.
علوی تاکید کرد: کم کردن بروکراسی اداری برای حمایت های مالی از طرح ها می تواند به موتور پیشرانی برای گام های جدید و اجرای طرح ها و ایده های نو تبدیل شود.
20 مهر 1400 13:38
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان |
کد خبر : 246,783
کلیدواژه ها: اشتغال٫کمیته فنی اشتغال
نظرات بینندگان

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/332093/در-جلسه-کمیته-فنی-اشتغال-هرمزگان-عنوان-شد--جامعه-بیش-از-پیش-به-حمایت-از-ایده-های-نو-و-طرح-های-اشتغالزایی-نیاز-دارد
بستن   چاپ