ایران پرسمان
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان: فضای گفت وگوی کارکنان و ارباب رجوع باید باز باشد
پنجشنبه 22 مهر 1400 - 01:24:32
وزارت رفاه
ایران پرسمان - به مناسبت هفته دفاع مقدس مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان به صورت وبیناری با فرزندان شاهد شاغل در این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، کامران کلانی در این جلسه، با بیان اینکه رزمندگان جهادگران، ایثارگران و آزادگان مظهر رشادت، تدبیر و اصالت پایداری ایران هستند یاد آنها را گرامی داشت.
وی همچنین گفت: استقامت مردم و رزمندگان پس از هشت سال دفاع غیورانه از خاک میهن، حماسه ای جاودان آفریدند و دنیا متوجه ارزش کار ملت ایران شد.
کلانی با بیان اینکه ما باید قدردان داشته هایمان باشیم افزود: ایثارگران و خانواده های آنان ارزشمند ترین سرمایه های کشور هستند و وظیفه همه ماست که از این سرمایه عظیم و معنوی با جان و دل صیانت کنیم.
وی گفت: زمانی که مجاهدت ایثارگران فراموش شود جامعه به سمت فسادهای اقتصادی و اجتماعی کشیده می شود .
وی ضمن قدردانی از حضور فرزندان شهدا در این جلسه گفت: فضای گفتگوی کارکنان و ارباب رجوع باید باز باشد و در این جلسات علاوه بر یادبود شهدای گرانقدر، لازم است ایثارگران در راستای ارتقای سازمان هرگونه پیشنهاد و انتقادی را ارائه کنند.
کلانی اصلاح ساختار بودجه ای اداره را از اقدامات مهم سال جاری عنوان کرد و افزود: مناسب سازی ساختمان اداره شهرستان اصفهان و تقسیم اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان به دو اداره برای کاهش فشار کاری همکاران و ارتقای سطح پاسخگویی و ارائه خدمات به ارباب رجوع در دستور کار قرار دارد.
احمدرضا پرنده مدیر امور اجتماعی اداره کل نیز ضمن تشکر از حمایت های مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدای والامقام یک الگوی فراموش‌نشدنی برای ملت ایران اسلامی است.
در ادامه این جلسه محمد شریفی مسئول امور ایثار گران ضمن ارائه آماری از تعداد ایثارگران و فرزندان شهدای شاغل در ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی، به تبیین توانمندی ها و ظرفیت ایثارگران در انجام امور محوله پرداخت.
در ادامه این نشست صمیمی فرزندان شهدا به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
این جلسه با حضور احمدرضا پرنده مدیر اجتماعی، روح الامین امیری سرپرست مدیریت تعاون، محمد شریفی مسئول امور ایثارگران ، کمال مستاجران مسئول بسیج اداره کل، ایمان محبی سرپرست روابط عمومی و فرزندان شهدای اداره کل و اداره شهرستان اصفهان برگزار شد و فرزندان شهدای سایر ادارات نیز به صورت وبیناری در این جلسه حضور داشتند.
در پایان جلسه با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از دونفر ازآزادگان اداره کل و فرزندان شاهد شاغل قدردانی شد.
20 مهر 1400 13:35
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان |
کد خبر : 246,751
نظرات بینندگان

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/332094/مدیرکل-تعاون،-کار-و-رفاه-اجتماعی-اصفهان--فضای-گفت-وگوی-کارکنان-و-ارباب-رجوع-باید-باز-باشد
بستن   چاپ