ایران پرسمان
رقابت 100 قاری برتر جامعه کار و تلاش فارس در مسابقات قرآن کریم
پنجشنبه 22 مهر 1400 - 01:24:39
وزارت رفاه
ایران پرسمان - 100نفر قاری و حافظ قرآن مجید در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان فارس با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس؛ پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار ،تلاش و تولید سراسر استان فارس بصورت مجازی در 5 رشته با حضور متسابقین خواهر و برادر برگزار شد.
مدیر امور اجتماعی اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در آیین افتتاحیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان بهترین عبادت را خواندن قرآن دانست و گفت: پانزدهمین دوره این مسابقات در 5 رشته شامل تحقیق ،حفظ کل، حفظ بیست جز ، حفظ ده جز و مفاهیم برگزار می شود.
قدر خادم الحسینی افزود: 100 نفر در این دوره مسابقات استان فارس شامل 34 خواهر و 66 برادر در پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه کار و تلاش استان فارس شرکت کردند.
وی با بیان اینکه این مسابقات هرساله در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای جامعه کار و تلاش برگزار می شود،تصریح کرد: قرآن و عترت راهگشای سعادت بشریت است.
خادم الحسینی گفت: نتایج این دوره مسابقات قرآن کریم طی روزهای آینده در سایت اداره کل تعاون کار رفاه اجتماعی استان فارس اطلاع رسانی خواهد شد.
مسئول حراست اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس در آیین افتتاحیه پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان گفت: به منظور حمایت هرچه بیشتر از حافظان و قاریان شاخص قرآن کریم جامعه کار و تولید فارس این دوره مسابقات با میزبانی این اداره کل و همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بصورت مجازی برگزار می‌شود.
سیدناصر حسینی افزود: این دوره مسابقات با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم از سراسر استان و 36 شهرستان فارس برگزار می شود و ناظران و داوران قرآنی برای اجرای دقیق آیین نامه ها حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: پانزدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان فارس با حضور 100 شرکت کننده خواهر و برادر از سراسر استان در 5 رشته برگزار می شود و در هر رشته 1 نفر خواهر و 1 نفر برادر برای مسابقات کشوری برگزیده و معرفی خواهند شد.
حسینی اظهار داشت: برگزیدگان مرحله استانی تا پایان سال در مسابقات کشوری با شرکت کنندگان جامعه کارگری سراسر کشور رقابت خواهند کرد که زمان دقیق آن در آینده نزدیک اطلاع رسانی خواهد شد.
بعد از برگزاری مراسم افتتاحیه قاریان و حافظان قرآن کریم جامعه کار و تلاش فارس در 5 رشته و در بخش خواهران و برادران با یکدیگر به رقابت پرداختند.
20 مهر 1400 13:10
روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس |
کد خبر : 246,835
کلیدواژه ها: جامعه کار و تلاش فارس,مسابقات قرآن کریم
نظرات بینندگان

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/332096/رقابت-100-قاری-برتر-جامعه-کار-و-تلاش-فارس-در-مسابقات-قرآن-کریم
بستن   چاپ