ایران پرسمان
186 آسیب دیده اجتماعی از بهزیستی قزوین خدمات دریافت کردند
پنجشنبه 22 مهر 1400 - 01:25:07
وزارت رفاه
ایران پرسمان - مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: 186 نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در استان قزوین از ابتدای امسال از این سازمان خدمات دریافت کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان قزوین،رضا وارثی مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: 186 نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در استان قزوین از ابتدای امسال از این سازمان خدمات دریافت کرده‌اند.
علیرضا وارثی اظهار کرد: ارایه خدمات به کودکان کار و خیابان، دختران در معرض آسیب اجتماعی، زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی، زنان و دختران در معرض خشونت و افراد مبتلا به نارضایتی جنسیتی از جمله مهمترین عناوینی است که براساس آن بهزیستی قزوین خدمت رسانی می کند.
وی افزود: این خدمات در هفت مرکز دولتی و غیر دولتی تحت نظر اداره کل بهزیستی استان قزوین صورت می گیرد که امیدواریم منجر به کاهش آسیب های اجتماعی در استان شود.
وی گفت: این خدمات به منظور حمایت از آسیب دیدگان در معاونت اجتماعی این اداره کل ارایه می شود و اجرای درست آنها توانسته است استان قزوین را به عنوان یکی از استان های موفق کشور در زمینه ارایه خدمات اجتماعی معرفی کند.
وارثی اضافه کرد: خوشبختانه براساس همین تلاش ها وضعیت استان قزوین در زمینه موضوعات اجتماعی مطلوب ارزیابی می شود و به نوعی هیچ گونه اقدام عقب افتاده ای در استان در این زمینه وجود ندارد.
مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد : مردم و آسیب دیدگان اجتماعی در استان قزوین می توانند هرگونه مشکلات خود را با کارشناسان و راه های ارتباطی این اداره کل در میان بگذارند تا بدین وسیله مشکلات آنها در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف شود.
19 مهر 1400 16:02
کد خبر : 246,635
کلیدواژه ها: آسیب دیده اجتماعی , بهزیستی قزوین, خدمات
نظرات بینندگان

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/332103/186-آسیب-دیده-اجتماعی-از-بهزیستی-قزوین-خدمات-دریافت-کردند
بستن   چاپ