ایران پرسمان
دریافت بسته ای عجیب پس از سفارش آنلاین آیفون 12!
پنجشنبه 22 مهر 1400 - 01:26:42
ایران پرسمان -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

باشگاه خبرنگاران / مرد هندوستانی که از وبسایت یک فروشگاه آنلاین، آیفون 12 سفارش داده بود پس از دریافت سفارش خود با صحنه‌ای عجیب مواجه شد. این مرد پس از بازکردن جعبه دو بسته سوپ را در داخل آن پیدا کرد. این مرد که هویتش «سیمرانپال سینگ» اعلام شده در حالی برای خرید این تلفن لاکچری 130 دلار پرداخت کرده بود که قیمت هرکدام از سوپ‌های ارسالی تنها 5 روپیه بود.
در ویدئویی که در فضای مجازی منتشر شده لحظه‌ای را که آقای سینگ جعبه را باز کرده و دو عدد سوپ را از داخل آن خارج می‌کند نشان می‌دهد. او در حالی که با اشتیاق فراوان منتظر دیدن تلفن همراه مورد علاقه خودش است، ناگهان با دیدن دو بسته سوپ در داخل جعبه شوکه می‌شود.
سینگ بلافاصله با خدمات مشتریان این فروشگاه تماس گرفت و آن‌ها را در جریان این اتفاق قرار داد. مسئولان فروشگاه پس از بررسی این موضوع اشتباه رخ داده را پذیرفتند. این فروشگاه مبلغ پرداختی توسط سینگ را به حساب بانکی وی برگرداندند.
گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که پس از سفارش آنلاین کالا چنین اتفاقات عجیبی رخ می‌دهد. پیش‌تر نیز در موردی مشابه یک زن آمریکایی پس از سفارش آنلاین آیفون 6 در فروش جمعه سیاه (بلک فرایدی)، یک بسته سیب زمینی دریافت کرده بود.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/332113/دریافت-بسته-ای-عجیب-پس-از-سفارش-آنلاین-آیفون-12!
بستن   چاپ