ایران پرسمان
نگهداری جنازه مادر به امید زنده شدن او با دعا!
پنجشنبه 22 مهر 1400 - 01:41:22
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / پلیس هند دو زن اهل این کشور را که اقدام به نگهداری جنازه مادرشان در خانه کرده بودند، بازداشت کرد. این دو زن که با هم خواهر هستند به امید زنده شدن مادر 78 ساله شان، جنازه او را در خانه نگهداری می‌کردند. این اتفاق در روستای سوکامپاتی واقع در ایالت تامیل نادو رخ داد.
پلیس جسد تجزیه شده این زن را که هویتش «بی ماری» و یک معلم بازنشسته اعلام شده روز شنبه در خانه اش پیدا کرد. ماری پنج روز پیش از کشف جنازه اش جان خود را از دست داده بود. «بی جاسینت‌ها» دختر 40 ساله و «بی جایانت‌ها» دختر 43 ساله متوفی با انجام مراسم دعا در خانه تلاش می‌کردند تا مادرشان را دوباره زنده کنند.
جنازه این زن پس از آن پیدا شد که همسایگان از انتشار بوی متعفن از خانه وی به پلیس شکایت کردند. پس از حضور پلیس دختران متوفی با قفل کردن درب از ورود ماموران به داخل خانه جلوگیری کردند. پس از تهدید ماموران مبنی بر شکستن درب خانه سرانجام دختران متوفی مجبور به باز کردن درب شدند. پس از انجام بررسی‌های اولیه، جسد متوفی به بیمارستانی در ماناپارای منتقل شد.

ایران پرسمان


صبح روز شنبه کالبدشکافی روی جسد متوفی انجام شد. هنوز علت دقیق مرگ این زن اعلام نشده است. هنوز مشخص نیست آیا دختران متوفی به علت نگهداری جنازه با اتهاماتی مواجه خواهند شد یا خیر.

ایران پرسمان



http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/332158/نگهداری-جنازه-مادر-به-امید-زنده-شدن-او-با-دعا!
بستن   چاپ