ایران پرسمان
ارتقای فرهنگ بانوان در راستای اصلاح سبک زندگی موجب سرعت شکل گیری تمدن ایرانی-اسلامی است
پنجشنبه 22 مهر 1400 - 01:42:25
ایران پرسمان - امیدوار هستیم‌ زنان قدر توانمندی، استعداد و این ظرفیت را بدانند و برای بالا بردن سطح فکر جامعه اقدام کنند خوشحالم از این مسیری که آغاز شده و معاونت زنان هرآنچه که بتواند در این مسیر انجام دهد، عمل می کند.

امیدوار هستیم‌ زنان قدر توانمندی، استعداد و این ظرفیت را بدانند و برای بالا بردن سطح فکر جامعه اقدام کنند خوشحالم از این مسیری که آغاز شده و معاونت زنان هرآنچه که بتواند در این مسیر انجام دهد، عمل می کند. خانم دکتر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در همایش بانوان فرهنگ یار، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت:حرکت های خوبی از دهه 70 برای به کار گیری خواهران در نیروی انتظامی در بخش های مختلف و تخصص های گوناگون انجام شده است، خصوصا بخش هایی که در بحث های روانشناسی و جامعه شناسی مربوط است، و می تواند حل مشکلات خانواده ها یا کودکان را پوشش دهد .
او با اشاره به اینکه امیدواریم این‌ بها دادن به بانوان در بخش های مختلف رو به توسعه باشد، افزود: سپردن مسئولیت های مختلف به زنان به عنوان محور خانواده و توجه به جایگاه های آن ها، از اشارات امام خمینی است که می فرمودند قرآن انسان ساز است و زنان نیز انسان سازند. نمونه هایی را در دفاع مقدس دیدیم که بانوان در نقش های مختلف چه طور عمل کردند .
خانم خزعلی تصریح کرد: از پلیس راهور تشکر می‌کنیم که به اهمیت نقش زنان توجه کرده است و بسیارخوب است که از زنان در بحث کاهش آسیب ها بهره مند شده ایم،
ایشان ادامه داد برای کنشگری مناسب جمعی در مرحله نخست باید پژوهش شود، در مرحله دوم آموزش دهی وسیع و در مرحله آخر، اجرای آن را باید عملیاتی نمود .
معاون زنان رئیس جمهور ادامه داد: این نقش بزرگ بر عهده بانوان است بانوان ما از یک سو خودشان باید آموزش ببیند و بعد از آن به عنوان محور اصلی خانواده به فرزندانشان آموزش های لازم را دهند .
او گفت: امیدوار هستیم‌ زنان قدر توانمندی، استعداد و این ظرفیت را بدانند و برای بالا بردن سطح فکر جامعه اقدام کنند خوشحالم از این مسیری که آغاز شده و معاونت زنان هرآنچه که بتواند در این مسیر انجام دهد، عمل می کند .

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/332164/ارتقای-فرهنگ-بانوان-در-راستای-اصلاح-سبک-زندگی-موجب-سرعت-شکل-گیری-تمدن-ایرانی-اسلامی-است
بستن   چاپ