ایران پرسمان
ساحل شیشه‌ای روسیه؛ یک جاذبه گردشگری زیبا و عجیب
جمعه 23 مهر 1400 - 14:57:35
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / ساحلی در خلیج اوسوری در برابر آسیب های صنعتی که به آن وارد شده، قامت راست کرده و صحنه ای زیبا را خلق کرده که مقصد گردشگران سراسر دنیا است.

ایران پرسمان


سواحل به عنوان یکی از آرامش بخش‌ترین محل‌هایی شناخته می‌شوند که افراد برای تفریح و استراحت آن‌ها را انتخاب می‌کنند. بسیاری با حضور در ساحل دریا‌ها و نگاه کردن به دریا و گوش سپردن به صدای این بخش زیبای طبیعت می‌توانند آرامش مورد نیاز ذهنی و روحی خود را تامین کرده و برای گذران ادامه زندگی تجدید قوا کنند. اما در این بین برخی از سواحل به دلیل استفاده زیاد انسان از آن‌ها و در نتیجه اینکه برخی از افراد برای پاسداشت و حفاظت از طبیعت احساس مسئولیت نمی‌کنند، زیبایی خود را از دست داده اند.
مردم به صورت عمده به دنبال سواحل و مناطقی از طبیعت می‌گردند که بکر و دست نخورده باشند و آثار حضور انسان در آن جا کمتر دیده شود تا بتوانند آرامش را بیش از دیگر مکان‌ها از آن دریافت کنند. هرچه این سواحل بکرتر باشند زیباتر هستند. به دلیل اینکه بخش عمده‌ای از کره زمین با اقیانوس‌ها و دریا‌ها پر شده اند بخش زیادی از کره زمین نیز سواحل زیبایی هستند که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

ایران پرسمان


خلیج اوسوری در روسیه مکانی بود که در گذشته یک کارخانه شیشه سازی ضایعات خود را در این مکان تخلیه می‌کرد و به اندازه‌ای این ساحل غیر قابل استفاده و آلوده شده بود که مسئولان این کشور حضور انسان‌ها در این منطقه را ممنوع کرده بودند. حالا پس از گذشت سال ها، طبیعت دربرابر این آسیبی که صنعت به او زده، مقاومت کرده و با فرسایش شیشه‌هایی که در آن مکان تخلیه شده بود، ساحل آبرنگ شیشه‌ای را به وجود آورده است.

ایران پرسمان


سالانه گردشگران زیادی کیلومتر‌ها مسیر می‌پیمایند تا برای دیدن ساحل اوسوری با خرده شیشه‌هایی که عامل جذابیت آن شده اند به این منطقه سفر کنند و لحظات زیبایی را برای خود بسازند.

ایران پرسمان



http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/332510/ساحل-شیشه‌ای-روسیه؛-یک-جاذبه-گردشگری-زیبا-و-عجیب
بستن   چاپ