ایران پرسمان
دستیار سیاسی رئیس مجلس: برخی افراد خودی اسیر عملیات روانی اصلاح‌ طلبان شدند
يکشنبه 25 مهر 1400 - 04:53:59
ایران پرسمان - صبح نو / محمدسعید احدیان، دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس درباره اتهام محرمانه اعلام کردن دارایی مسئولان توسط مجلس در گفت‌وگو با «صبح نو»، اظهار داشت:
مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر یکی از بزرگ‌ترین تصمیمات چهار سال خود را گرفته است.وی افزود: تصویب طرح تسهیل کسب مجوز کسب‌وکار اتفاق بزرگی را در فرایند کسب‌وکار رقم می زند. یکی از مهمترین موانع اشتغال‌زایی در کشور ما مجوزهایی است که باید صادر شود که درگیر بروکراسی‌های بسیار پیچیده و سرمایه‌گریز است؛ به دلیل همین بروکراسی ،مقدمه امضاهای طلایی و رانت‌های خاص شکل می‌گیرد. یکی از موانع بزرگ به اشتغال زایی همین است و سرمایه گذارها هزینه بالایی برای اشتغال‌زایی را در برابر خود دارند .
احدیان تاکید کرد: مجلس با این مصوبه تاریخ‌ساز خود به این موضوع توجه کرده است و در روز چهارشنبه نهایی شد. جریان اصلاحات که نمی‌تواند ببیند مجلس انقلابی و اصولگرا موفق باشد به روش‌های مختلف سعی می‌کند لطمه بزند؛ یکی از روش‌ها این است که وقتی که نمی‌توانند در یک موضوع خدشه وارد کنند، ابتدا روزنامه‌هایشان مانند شرق مصوبه‌ای که هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده را پررنگ می‌کند.
 این در صورتی است که مجلس گذشته قانونی را تصویب کرد تا اموال مسوولان غیرمحرمانه شود و به افکار عمومی اطلاع داده نشود که شورای نگهبان آن را رد کرد و مجمع تشخیص مصلحت در زمان آقای هاشمی آن را منع کرد و دولت آقای روحانی نیز آن را اجرایی کرد و در حال اتفاق افتادن است .دستیار سیاسی و رسانه‌ای رئیس مجلس گفت: کمیسیون قضایی برای این‌که بتواند به این فرآیند روند قانونی بدهد و اموال مسوولین ثبت و ضبط شود به آن ورود کرده است و تصویب مجمع تشخیص را مصوبه کرده است که محرمانه بماند و معتقدیم که این غلط است و مطمئن هم هستیم کلیت مجلس شورای اسلامی حتما با آن مخالفت می‌کند؛ این طرح هنوز در کمیسیون قضایی نهایی نشده و حتی ممکن است در خود کمیسیون نیز دوباره رد شود. این مصوبه که مربوط به یک کمیسیون مجلس است و حتی ممکن است نهایی نشود و بعدا در نهایت به صحن مجلس بیاید و نهایی بشود یا نشود، با عنوان محرمانه کردن اموال مسئولین به مجلس برچسب زدند؛ 
یک دروغ کاملاً واضح را به عنوان مصوبه مجلس جا زدند. وی گفت: این موضوع را ابتدا روزنامه شرق آغاز کرد و در نهایت یاشار سلطانی، عباس عبدی، صبا آذرپیک و در نهایت تمام ارتش سایبری اصلاح‌طلبان و مخالفان، همزمان شروع به بولد کردن آن کردند. همه با هم سعی کردند تا مهمترین اتفاق مجلس برای مردم تحت شعاع قرار بگیرد و به حاشیه برود.
احدیان تاکید کرد: متاسفانه جریان خودی نیز حساسیت‌هایی دارد و این‌ها از این حساسیت‌ها نیز استفاده کردند و تحت عنوان این‌که مجلس اشتباه کرده است مطلب می‌زنند دریغ از اینکه یک بررسی ساده انجام دهند. وی تاکید کرد: یک عملیات روانی روشنی را توسط جریان اصلاحات برای تخریب یکی از بزرگترین دستاوردهای مجلس یازدهم شاهد بودیم و متاسفانه برخی از افراد خودی نیز اسیر این عملیات روانی شدند و بازی خوردند. 

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/332852/دستیار-سیاسی-رئیس-مجلس--برخی-افراد-خودی-اسیر-عملیات-روانی-اصلاح‌-طلبان-شدند
بستن   چاپ