ایران پرسمان
پیشنهاد ازدواج بکر کشاورز به دختر مورد علاقه اش
يکشنبه 25 مهر 1400 - 08:36:19
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / لحظه پیشنهاد ازدواج به دختر مورد علاقه شاید یکی از دلهره آورترین لحظات زندگی هر پسری به شمار رود. از طرفی دریافت پیشنهاد ازدواج از طرف پسر مورد علاقه نیز شاید به یادماندنی‌ترین لحظه زندگی یک دختر باشد.
به همین علت مردان جوان تلاش می‌کنند تا با ارائه این پیشنهاد در موقعیت‌های مختلف و به صورت رمانتیک دختران مورد علاقه خود را کاملا غافلگیر کنند. مانند فکر بکر یک پسر کشاورز بریتانیایی که این پیشنهاد مهم را در مزرعه اش و به شکلی جالب به دختر مورد علاقه اش ارائه کرد.
«سام توکر» 24 ساله که اهل سامرست است ابتدا ساعت‌ها با ماشین کشاورزی در مزرعه اش عبارت «آیا با من ازدواج می‌کنی» را روی زمین ایجاد کرد. او سپس دختر مورد علاقه اش «مگان ویلکینز» 23 ساله را سوار بالن کرد و به روی مزرعه به پرواز درآورد. سپس «سام» با رسیدن بالن بر فراز محلی که عبارت درخواست ازدواج را روی زمین حک کرده بود به مگان پیشنهاد ازدواج داد. مگان نیز که کاملا شگفت زده شده بود در بالن پیشنهاد ازدواج سام را پذیرفت.
سام در این باره گفت: «این روزی زیبا و به یادماندنی در زندگی ام بود که برایم با شانس همراه شد. ماه اکتبر در بریتانیا به خاطر شرایط آب و هوایی ماه مناسبی برای انجام این کار نیست، اما واقعا برایم تبدیل به صبحی دل انگیز شد.»

ایران پرسمان

ایران پرسمان

ایران پرسمان


http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/332940/پیشنهاد-ازدواج-بکر-کشاورز-به-دختر-مورد-علاقه-اش
بستن   چاپ