ایران پرسمان
هشدار آیت‌الله اراکی به آمریکا و اسرائیل: دست از جنایت خود بردارید
يکشنبه 25 مهر 1400 - 13:11:30
ایران پرسمان - میزان / عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه گفت: به آمریکا و اسرائیل جنایتکار هشدار می‌دهیم که صبر مسلمانان منطقه رو به پایان است و اگر دست از این جنایت‌ها برندارند، دست انتقام مردم، آن‌ها را به جزای خود رسانده و پشیمان‌شان می‌کند.
آیت‌الله محسن اراکی پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ حوزه علمیه قم در اعتراض به جنایات تروریستی و کشتار بی‌رحمانه شیعیان مظلوم افغانستان که در مدرسه فیضیه قم برگزار شد، گفت: این دو حادثه اخیر در افغانستانل، قلب همه مردم با وجدان جهان و امام زمان (عج) را جریحه دار کرده است.
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه بیان کرد: امروز باید جبهه حسینیان در همه جا مستحکم‌تر شود، این جنایت‌ها نشان می‌دهد که هنوز هم دشمنان با آل علی (ع) در جنگ هستند.
وی گفت: حوزه علمیه قم، اساتید و بزرگان با راهنمایی مراجع بزرگوار تقلید امروز در مدرسه فیضیه جمع شده اند تا اعلام کنند، اولا دشمن بداند که با این جنایت‌ها نمی‌تواند راه حسین و آل حسین (ع) را سد کند و این راه همچنان ادامه دارد.
آیت‌الله اراکی بیان کرد: این کشتار‌ها ما را از مسیر مقاومت بازنمی دارد و همچنان سردار سلیمانی‌ها و ابومهدی المهندس‌ها همچنان در دامنه این امت مشغول مقاومت هستند.
عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه اضافه کرد: این مقاومت تا پیروزی کامل بر آمریکای جنایتکار و اسرائیل خونخوار ادامه خواهد داشت؛ علما و بزرگان حوزه در این مدرسه فیضیه گرد هم آمده اند تا اعلام کنند که مردم افغانستان تنها نیستند؛ درد آن ها، درد ما و خون آن‌ها خون ما است.
وی مطرح کرد: ان شاءالله پیروز این میدان شیعیان و جبهه مقاومت افغانستان خواهد بود و امروز باید همگان دست یاری به سوی افغانستان دراز کنند.
آیت‌الله اراکی تاکید کرد: ما از حاکمان افغانستان می‌خواهیم نسبت به مظلومین افغانستان توجهات لازم را داشته باشند؛ ما امروز از کسانی که در این حوادث دچار رنج می‌شوند پشتیبانی می‌کنیم و از مسئولین این کشور می‌خواهیم امنیت مردم را تامین کنند.
وی یادآور شد: با مشارکت دادن مردم افغانستان در مدیریت و تامین امنیت، این کشور قوی‌تر خواهد شد و بهتر می‌تواند با توطئه‌های دشمنان مقابله کند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه، خاطرنشان کرد: در اینجا ما به آمریکا و اسرائیل جنایتکار هشدار می‌دهیم که صبر مسلمانان منطقه رو به پایان است و اگر دست از این جنایت‌ها برندارند، دست انتقام مردم آن‌ها را به جزای خود رسانده و پشیمان شان می‌کند.
آیت‌الله اراکی تصریح کرد: امروز وحدت جهان اسلام همچون همیشه یک واجب و فریضه الهی بوده و مردم افغانستان بدانند که دشمن با این گونه تفرقه‌ها قصد آشوب دارد؛ آنچه توطئه دشمن را در منطقه به نتیجه می‌رساند، تفرقه ما است.
عضو مجلس خبرگان اظهار داشت: وظیفه ما سعی در ناامید کردن دشمن در ایجاد تفرقه بین شیعیان و اهل سنت بوده و دشمنان برای این تفرقه، هزینه‌های بسیار بالایی کرده اند تا بتوانند سلطه خود را کامل کنند؛ ما هم اعلام می‌کنیم که این توطئه به نتیجه نخواهد رسید.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/332995/هشدار-آیت‌الله-اراکی-به-آمریکا-و-اسرائیل--دست-از-جنایت-خود-بردارید
بستن   چاپ