ایران پرسمان
«قلم روزگار» اثر خواهر و برادر نویسنده در کوار به کتابفروشی‌ها رسید
يکشنبه 25 مهر 1400 - 13:14:47
ایران پرسمان - خبرگزاری کتاب ایران /مجموعه داستانی مشترک از دو نویسنده اهل شهرستان کوار با نام «قلم روزگار» ازسوی انتشارات نویسندگان پارس در شیراز منتشر شد.
«قلم روزگار» مجموعه داستان‌های کوتاه احمد سلطانی و مهناز سلطانی، دو نوجوان اهل قلم شهرستان کوار است که به‌تازگی ازسوی انتشارات نوینسدگان پارس در شیراز منتشر شده است.
کرامت یزدانی (اشک)، ناشر این مجموعه داستان گفت: «قلم روزگار» متشکل از شش داستان کوتاه با موضوع انسان معاصر و فراز و نشیب‌‌های او در زندگی است که به قلم این خواهر و برادر نوشته شده است. داستان‌های کوتاه این کتاب همگی واقع‌گرایانه و دارای پایان‌بندی، محتوا و تفکری ارزشمند هستند.
به گفته وی، «قلم روزگار» از ویژگی‌های ادبیات مدرن بهره جسته است و در اغلب داستان‌ها به خوبی و با ظرافت خاصی به جزئیات پرداخته شده است. به‌طورکلی این مجموعه، روایت زندگی جاری انسان‌هاست و بن‌مایه اغلب آن‌ها خرده مسائل روزمره است که به‌خوبی و با ظرافت، پردازش شده و در نهایت حامل یک پیام و محتوای ارزشی هستند. داستان‌های این مجموعه عبارتند از: تا آخر سال، فرجام تلخ، چشمان خاموش، ناو، مهریه، کفش شیب‌دار.
احمد سلطانی، در بیست و چهارم دی 1379 در اکبرآباد شهرستان کوار به دنیا آمد. به نویسندگی و طراحی عشق می‌ورزد و روزگارش عجین شده با ادبیات و نقاشی. خواهرش، مهناز سلطانی هم 10 تیر 1382 متولد شد. دانش‌آموز رشته تجربی است. داستان می‌نویسد و گاهی هم با عشق و علاقه نقاشی و طراحی می‌کند. این خواهر و برادر دانش‌آموز دبیرستانی هستند.
یادآور می‌شود: مجموعه داستان «قلم روزگار» با ویراستاری فاطمه رمضانی‌زاده سیدانی و تصویرگری فاطمه طوخی در 110 صفحه در قطع رقعی مهرماه جاری توسط انتشارات نویسندگان پارس منتشر شد.

http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/333013/«قلم-روزگار»-اثر-خواهر-و-برادر-نویسنده-در-کوار-به-کتابفروشی‌ها-رسید
بستن   چاپ