ایران پرسمان
زنده ماندن عجیب باوجود از دست دادن جمجمه!
دوشنبه 26 مهر 1400 - 08:53:58
ایران پرسمان - باشگاه خبرنگاران / جوان انگلیسی که در نیوزیلند مورد حمله قرار گرفته بود با وجود از دست دادن بخشی از جمجمه اش به طرزی معجزه آسا زنده ماند.
یک جوان لوله کش انگلیسی که در نیوزیلند مشغول کار است بسیار خوش شانس بود که با وجود از دست دادن بخشی از جمجمه اش زنده ماند. «جاش استورِر» 26 ساله پس از آنکه در یک کافی شاپ مورد حمله قرار گرفت به شدت زخمی شد. او پس از این حادثه بلافاصله به بیمارستانی در آوکلند منتقل شد.
پزشکان با بررسی سر این جوان به این نتیجه رسیدند که هیچ راهی جز برداشتن قسمتی از جمجمه برای کاهش فشار وارده به مغز وجود ندارد. جاش که اهل اسپوندان منطقه دربی شر انگلیس است، سه سال قبل و پس از پیداکردن شغلی در یک شرکت فاضلاب به نیوزیلند مهاجرت کرد.
پزشکان زنده ماندن جاش را که به مدت سه هفته در کما بود یک معجزه دانسته اند. طبق گزارش پلیس نیوزیلند یک مرد 56 ساله به علت وارد کردن صدمه بدنی شدید به جاش بازداشت و تحت بازجویی قرار گرفت. خانواده جاش که ساکن انگلیس هستند به دلیل قوانین قرنطینه در نیوزیلند، اجازه ملاقات با فرزند خود را پیدا نکرده بودند.

ایران پرسمان


سرانجام با اجازه دولت نیوزیلند آن‌ها با طی مسافت 11 هزار و 300 مایلی و ماندن در قرنطینه دو هفته‌ای در یک هتل توانستند با جاش ملاقات کنند. خانواده جاش خوشحالند که در روز تولد او این فرصت را پیدا کردند تا در کنار فرزندشان باشند.

ایران پرسمان



http://www.PorsemanNews.ir/fa/News/333322/زنده-ماندن-عجیب-باوجود-از-دست-دادن-جمجمه!
بستن   چاپ