انتصاب معاون توسعهی بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی ایران پرسمان - مدیرعامل شرکت بیمه دی طی حکمی، حسین یاوری را به سرپرستی معاونت توسعهی بازار و خدمات پس از فروش شرکت بیمه دی منصوب کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل ... يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴:۰۴ ۲۸ بازديد
بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی ایران پرسمان - معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار در اولین دوره پایش سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران از رضایتمندی ۹۷ درصدی بیمه شدگان و مراجعان خبر داد. به گزارش روابط عمومی و ... يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶:۵۵ ۳۱ بازديد
در دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانوادهی بزرگ ایثار و شهادت و مایهی آبرومندی در دولت گردید ایران پرسمان - اقدامات بیمه دی، نظر رئیس جمهور، وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود جلب کرده است. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ دکتر قاضیزاده هاشمی ... شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸:۵۸ ۱۱۹ بازديد
بنیاد شهید تا پایان فروردین ۱۴۰۳ ، حدود ۲ هزار میلیارد تومان به بیمه دی بدهی دارد ایران پرسمان - به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ صفیخانی مدیر روابط عمومی این شرکت، در خصوص خدمترسانی به خانوادهی بزرگ ایثار و شهادت اظهار داشت؛ علیرغم ... شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۹:۵۷ ۲۷ بازديد
تأیید بیمه مرکزی نسبت به افزایش سرمایهی بیمه دی ایران پرسمان - بیمه مرکزی ج.ا.ا موافقت خود با افزایش سرمایهی شرکت بیمه دی را اعلام کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ بیمه مرکزی ج.ا.ا به عنوان نهاد ناظر ... شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵:۴۵ ۳۲ بازديد
تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی ایران پرسمان - طی مراسمی که روز شنبه ۲۵ فروردینماه و در ساختمان مرکزی بنیاد برگزار شد، از شرکت بیمه دی به عنوان یکی از فعالین برگزاری نمایشگاه «روایت خدمت و بزرگداشت روز ... يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲:۵۱ ۳۵ بازديد
دیدار و تبریک نوروزی مدیرعامل محترم با همکاران ستادی ایران پرسمان - مدیرعامل بیمه دی با همراهی معاونین شرکت، ضمن حضور در واحدهای ستادی با همکاران دیدار کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ مهندس طاهر موهبتی ... شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲:۳۱ ۳۵ بازديد
مدیرعامل بیمه دی در شورای مدیران مطرح کرد؛ بیمه دی در سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار میلیارد ریال فروش داشته است/ رشد ۷۹ درصدی شاخص فروش ایران پرسمان - مدیرعامل بیمه دی در شورای مدیران با اشاره به دستاوردهای ارزنده شرکت در سال گذشته، تحقق اهداف را در گرو باور و تلاش تمامی کارکنان در همه سطوح دانست. به گزارش ... شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲:۳۰ ۳۳ بازديد
در دیدار نوروزی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران ارشد بیمه دی مطرح شد؛ بیمه دی موجب رضایتمندی خانوادهی بزرگ ایثار و شهادت و مایهی آبرومندی در دولت گردید ایران پرسمان - اقدامات بیمه دی، نظر رئیس جمهور، وزراء و نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به خود جلب کرده است. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ دکتر قاضیزاده هاشمی ... شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۲:۳۰ ۱۱۳ بازديد
بیمه دی، میزبان اصحاب رسانه در ضیافت افطار ایران پرسمان - فعالان عرصهی خبر و رسانه در ضیافت افطاری شرکت بیمه دی شرکت نمودند. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ همزمان با ۲۸ ماه ... سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲:۲۵ ۴۸ بازديد
دارندگان بیمه نامه بدنه بیمه دی از خدمات نوروزی ویژه بهره مند می شوند ایران پرسمان - شرکت بیمه دی به مناسبت سال نو و از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به مدت یک ماه خدمات ویژه امداد خودرو به رانندگان دارای بیمه نامه بدنه خود، ارائه می دهد. به ... يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶:۴۱ ۴۵ بازديد
شما برنده قرعه کشی پایان سال بیمه دی باشید ایران پرسمان - قرعه کشی پایان سال بیمه دی امشب آغاز و تا لحظه تحویل سال ۱۴۰۳ ادامه دارد. شما می توانید از همین حالا با شماره گیری *۱۶۷۱# و نصب اپلیکیشن دیدار در قرعه کشی ۵ ... يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸:۵۷ ۴۷ بازديد
برندگان قرعه کشی پایان سال بیمه دی مشخص شدند ایران پرسمان - قرعه کشی پایان سال بیمه دی در آخرین ساعات سال ۱۴۰۲ برگزار شد و ۱۰ برنده خوش شانس هدیه ۵ میلیون تومانی و ۵ برنده خوش شانس جایزه ۱۵ میلیون تومانی این شرکت که با ... يکشنبه ۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸:۵۷ ۴۸ بازديد
خدمت ویژه بیمه دی به دارندگان بیمه نامه بدنه ایران پرسمان - شرکت بیمه دی به مناسبت سال نو و تقارن این ایام با ماه مبارک رمضان، از ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۳ به مدت یک ماه، به دارندگان بیمه نامه بدنه این شرکت ... يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹:۰۱ ۲۸ بازديد
تداوم خدمترسانی و پاسخگویی بیمه دی در نوروز ۱۴۰۳ ایران پرسمان - بیمه دی طی تعطیلات سال نو نیز خدمتدهی به مشتریان و بیمهشدگان را دستور کار داشته و در راستای تکریم ایشان علاوه بر پاسخگویی ۲۴ ساعته با سرشماره ۱۶۷۱، کارشناسان ... شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵:۲۸ ۲۶ بازديد
بازدید رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از غرفهی بیمه دی ایران پرسمان - رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، طی دیدار از غرفهی بیمه دی مطرح کرد:کاهش چشمگیر زمان پرداخت مستقیم خسارت به بیمهشدگان، به ویژه خانوادهی معزز ایثارگری، ... شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱:۳۳ ۲۹ بازديد
برگزاری نشست سراسری مدیرعامل بیمه دی با مدیران ستادی و استانی ایران پرسمان - نشست مدیرعامل بیمه دی با هدف تشریح برنامههای این شرکت در ۱۴۰۳ ، با حضور معاونین و مدیران ستادی، به صورت حضوری و مدیران استانی و شعب، به صورت وبینار و برخط ... شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱:۳۳ ۲۹ بازديد
انتصاب مدیر بیمههای مهندسی و انرژی در شرکت بیمه دی ایران پرسمان - مدیرعامل بیمه دی، طی حکمی حمیدرضا علیمحمدی را به سرپرستی مدیریت بیمههای مهندسی و انرژی این شرکت منصوب نمود. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ ... شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱:۳۲ ۲۸ بازديد
معرفی مدیران برتر بیمه دی، از سوی سندیکای بیمهگران ایران پرسمان - سندیکای بیمهگران ایران اعضاء فعال خود در کارگروههای تخصصی سال ۱۴۰۲ را، معرفی نمود. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ براساس این گزارش، لیدا ... يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶:۴۴ ۲۷ بازديد
بازدید رییس جمهور از غرفه بیمه دی ایران پرسمان - صبح امروز رییس جمهورطی بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دوسالانه بنیادشهید، در غرفه بیمه دی حاضر شد و در جریان اقدامات بیمه و نحوه خدمات رسانی این شرکت به جامعه ... شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۱:۲۸ ۲۹ بازديد
رشد ۸۴ درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی ایران پرسمان - به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ این شرکت با اجرای سیاستهای تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و نیز مدیریت ریسک بهتر نسبت به دورهی مشابه ... شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲:۴۵ ۲۳ بازديد
برگزاری مجمع عمومی فوقالعادهی صاحبان سهام بیمه دی ایران پرسمان - مجمع عمومی فوقالعاده صاحبان سهام بیمه دی در خصوص تصویب اساسنامهی جدید این شرکت مطابق با نمونهی ابلاغی بیمه مرکزی ج.ا.ایران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی و ... شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲:۴۴ ۲۲ بازديد
مدیرعامل بیمه دی در جمع مدیران ستاد و شعب؛ باید به برنامه عملیاتی شرکت متعهد و نتیجه گرا باشیم ایران پرسمان - رویداد هم اندیشی تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ شرکت بیمه دی با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونین و کلیه مدیران ستاد و شعب بیمه دی طی دو روز برگزار شد. به گزارش ... شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲:۴۲ ۲۱ بازديد
تقدیر از مدیرعامل بیمه دی در همایش روابط عمومی الکترونیک ایران پرسمان - در شانزدهمین دوره از همایش روابط عمومی الکترونیک از مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بیمه دی تقدیر به عمل آمد. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ روز ... شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲:۴۱ ۲۵ بازديد
برگزاری نشست سراسری مدیرعامل بیمه دی با کارکنان ایران پرسمان - برنامهی عملیاتی بیمه دی در سال ۱۴۰۳ از سوی مدیرعامل این شرکت تبیین شد. نشست مدیرعامل شرکت بیمه دی با کارکنان سراسر کشور با هدف تبیین برنامه عملیاتی ۱۴۰۳ ، با ... شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲:۴۰ ۲۲ بازديد
رئیس بنیاد شهید در آستانهی اعیاد شعبانیه و در مراسم سالروز تاسیس بیمه دی مطرح کرد: قدردان زحمات بیدریغ کارکنان بیمه دی به خانواده ایثار و شهادت هستیم ایران پرسمان - قاضیزاده هاشمی گفت:ارتباط بنیاد شهید با شرکت بیمه دی، ارتباطی چند جانبه است. زیرا از طرفی، بنیاد به شکل غیرمستقیم مدیریت این شرکت در اختیار دارد. و از دیگر سو، ... شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲:۳۹ ۶۰ بازديد
رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا در مراسم نوزدهمین سالگرد تأسیس بیمه دی، عنوان کرد: با استمرار توفیقات بیمه دی، درخشش این شرکت تدوام داشته است ایران پرسمان - علی استاد هاشمی گفت:میبایست مردم را در امر آموزش مفاهیم و مباحث بیمهای یاری دهیم و هنگامی که شهروندی برای خرید بیمهنامه به ما مراجعه میکند، باید همهی موارد ... شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲:۳۸ ۱۶ بازديد
مدیر عامل بیمه دی در مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس این شرکت عنوان کرد؛ رضایتمندی بیمهشدگان و مشتریان در بیمه دی، یک اصل اساسی است ایران پرسمان - به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ دوم اسفندماه و مصادف با میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع)، مراسم نوزدهمین سالروز تأسیس بیمه دی با حضور رئیس بنیاد ... شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲:۳۸ ۱۶ بازديد
معرفی برندگان جشنوارهی فروش زمستانی بیمه دی ایران پرسمان - جشنوارهی فروش زمستانی بیمه دی با اعلام نام بیمهگذاران برنده، به کار خود پایان داد. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ در جشنوارهی فروش زمستانی ... شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲:۳۷ ۱۸ بازديد
بررسی بودجه بیمه دی در سال ۱۴۰۳ ایران پرسمان - بودجهی بیمه دی در سال آتی، طی جلسهای با حضور مدیرعامل این شرکت بررسی شد. به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ در نشستی که جهت بررسی و تعیین بودجه ... شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲:۳۶ ۱۸ بازديد
مدیرعامل بیمه دی در جمع مدیران ستاد و شعب؛ باید به برنامه عملیاتی شرکت متعهد و نتیجه گرا باشیم ایران پرسمان - رویداد هم اندیشی تدوین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ شرکت بیمه دی با حضور مدیرعامل، قائم مقام، معاونین و کلیه مدیران ستاد و ... دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹:۲۲ ۲۰ بازديد
تقدیر از مدیرعامل بیمه دی در همایش روابط عمومی الکترونیک ایران پرسمان - در شانزدهمین دوره از همایش روابط عمومی الکترونیک از مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بیمه دی تقدیر به عمل آمد. به گزارش روابط ... دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹:۲۱ ۱۸ بازديد
برگزاری نشست سراسری مدیرعامل بیمه دی با کارکنان ایران پرسمان - برنامهی عملیاتی بیمه دی در سال ۱۴۰۳ از سوی مدیرعامل این شرکت تبیین شد. نشست مدیرعامل شرکت بیمه دی با کارکنان سراسر کشور ... دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹:۲۰ ۱۸ بازديد
برگزاری مجمع عمومی فوقالعادهی صاحبان سهام بیمه دی ایران پرسمان - مجمع عمومی فوقالعاده صاحبان سهام بیمه دی در خصوص تصویب اساسنامهی جدید این شرکت مطابق با نمونهی ابلاغی بیمه مرکزی ... يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲:۰۰ ۹ بازديد
رشد ۸۴ درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی ایران پرسمان - به گزارش روابط عمومی و امور بینالملل بیمه دی؛ این شرکت با اجرای سیاستهای تعیین شده، توانسته با صدور حق بیمه بیشتر و ... شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲:۲۸ ۱۱ بازديد
مدیرعامل بیمه دی در مجمع عمومی فوق العاده شرکت: تا پایان سال حدود سه برابر بودجه مصوب، تحقق سود خواهیم داشت ایران پرسمان - مدیرعامل بیمه دی با اشاره به روند مثبت و رو به رشد عملکرد این شرکت٫ گفت؛ به نظر می رسد تا پایان سال حدود سه برابر تحقق ... سه شنبه ۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۹:۴۹ ۳۴ بازديد
افزایش سرمایه شرکت بیمه دی تصویب شد ایران پرسمان - شرکت بیمه دی روز یکشنبه یکم بهمن ماه در حالی درخصوص تصویب افزایش سرمایه خود به مجمع نشست که بیمه مرکزی و سازمان بورس به ... دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶:۵۹ ۱۳ بازديد
تغییرات هیأت مدیره بیمه دی به تصویب مجمع رسید ایران پرسمان - شرکت بیمه دی با دستور جلسه انتخاب هیأت مدیره روز یکشنبه یکم بهمن ماه به مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نشست. به گزارش ... دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶:۵۹ ۱۴ بازديد
رشد ۱/۵ برابری سود خالص "ودی" در ۹ ماهه سال جاری ایران پرسمان - بیمه دی در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ سودی بالغ بر ۷٫۷۴۵ میلیارد ریال را شناسایی کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۵۱ ... سه شنبه ۲۶ دي ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳:۲۵ ۲۳ بازديد
بیمه دی به سهامداران خود ۶۰ درصد سهام جایزه می دهد ایران پرسمان - شرکت بیمه دی با دعوت از سهامداران خود به منظور افزایش سرمایه از مبلغ ۵۹۵۰ میلیارد ریال به مبلغ ۲۰.۰۰۰ میلیارد ریال ساعت ... يکشنبه ۲۴ دي ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵:۲۵ ۱۰ بازديد
استقبال از بسته های ویژه در جشنواره زمستانی بیمه دی ایران پرسمان - جشنواره زمستانی بیمه دی که با تخفیف روی بسته های مختلف بیمه ای از اول دی آغاز شده است، با استقبال مردم همراه شد. به ... شنبه ۲۳ دي ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵:۱۶ ۱۴ بازديد
حضور شرکت بیمه دی در کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه ایران پرسمان - بیمه دی دستآوردهای خود در حوزهی تحول دیجیتال را، در دومین کنفرانس ملی تحول دیجیتال، بانک و بیمه معرفی کرد. به گزارش ... يکشنبه ۱۷ دي ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷:۵۴ ۲۲ بازديد
حق وردیلو مطرح کرد؛ بیمه دی جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای در شاخص فروش است/ مشکل کروکیهای آنلاین در آینده نزدیک حل می شود ایران پرسمان - معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه دی را جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای دانست و گفت: در زمینه کروکی آنلاین شرکت ... سه شنبه ۱۲ دي ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳:۰۹ ۲۰ بازديد
حق وردیلو مطرح کرد؛ بیمه دی جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای است/ مشکل کروکیهای آنلاین در آینده نزدیک حل می شود ایران پرسمان - معاون نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بیمه دی را جزو ۵ شرکت برتر بیمه ای دانست و گفت: در زمینه کروکی آنلاین شرکت ... دوشنبه ۱۱ دي ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵:۱۳ ۱۸ بازديد
تخفیف های ویژه در جشنواره زمستانی بیمه دی/ ۲۰ تا ۷۵ درصد تخفیف در خرید بیمه نامه از شرکت بیمه دی ایران پرسمان - جشنواره زمستانی بیمه دی از اول دی ماه آغاز شده و شما می توانید در این جشنواره بیمه نامه های مورد نیاز خود را با ۲۰ تا ۷۵ ... يکشنبه ۱۰ دي ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱:۵۳ ۴۷ بازديد
در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی؛ از محصولات جدید بیمه دی رونمایی شد/ تقدیر از نمایندگان برتر ایران پرسمان - در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی از ۲ محصول جدید این شرکت رونمایی شد و ۱۷ نماینده فروش برتر نیز مورد تقدیر قرار گرفتند. ... يکشنبه ۱۰ دي ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶:۵۵ ۳۰ بازديد
موهبتی در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی مطرح کرد؛ افزایش ۲ برابری فروش بیمه دی در سال جاری/ رشد ۱۴۰ درصدی سهام بیمه دی ایران پرسمان - مدیرعامل بیمه دی گفت: ما در سال جاری ۲ برابر سال گذشته فروش بیمه داشتهایم و تحقق ۱۳۶ درصدی خرده فروشی بسیار موضوع مهمی ... شنبه ۹ دي ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴:۲۷ ۱۸ بازديد
نعمت الهی مطرح کرد؛ ۶ هدف کلان بیمه دی برای ارتقای شبکه فروش ایران پرسمان - معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی گفت: عوامل موثر بر عملکرد شبکه فروش، شاخص های عملکردی و چالش های عمده شبکه فروش بیمه از جمله مدل توانمندسازی شبکه فروش است. در سال جاری در مورد شبکه فروش هدفگذاریهایی کردهایم و ۶ هدف کلان در نظر گرفته شده است. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امروز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت برگزار شد. نعمت الهی معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی در این همایش اظهار کرد: موضوع توانمندسازی شبکه فروش بسیار مهم است و اگر قرارداد مربوط به بنیاد شهید را کنار بگذاریم، در ۹ ماهه سال جاری ۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولیدی داشتهایم. وی افزود: سهم فروش نمایندگان ما در ۹ ماه گذشته نزدیک به ۴ هزار میلیارد تومان است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی با بیان اینکه۸۰ درصد پرتقوی بیمه دی در اختیار ۱۳۵ نماینده از ۱۳۵۰ نماینده ما است گفت: در مورد توانمند سازی بخش عمده ای از شبکه فروش باید دقت بیشتری داشته باشیم. نعمت الهی با اشاره به اینکه عوامل متفاوتی در توانمند بودن نمایندگان نقش دارد بیان کرد: اینکه چرا بخش عمده ای از نمایندگان ما توانمندی لازم را ندارند به سه دسته از عوامل بستگی دارد، اول عوامل مربوط به نمایندگان، دوم عوامل مربوط به بیمه گر، سوم عوامل مربوط به نهاد ناظر است. وی افزود: عوامل موثر بر عملکرد شبکه فروش، شاخص های عملکردی و چالش های عمده شبکه فروش بیمه از جمله مدل توانمندسازی شبکه فروش است. در سال جاری در مورد شبکه فروش هدفگذاریهایی کردهایم و ۶ هدف کلان در نظر گرفته شده است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی و بهبود شبکه فروش یکی از هدفهایی است که مدنظر داریم گفت: باید توانمندسازی جزو اولویتها باشد و یکی از مهمترین عوامل در توانمند سازی شبکه فروش موضوع مشوقها است. نعمت الهی بیان کرد: سهام، تسهیلات رفاهی، کمک هزینه تابلو، وام، کمک هزینه تبلیغات و صندوق نقدی از جمله اقدامات توانمند سازی فعلی برای نمایندگان است. امسال بیمه دی در زمینه آموزش عملکرد بالاتر و تلاش بیشتری داشته است. معاون توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی گفت: ما و شبکه فروش یک خانواده هستیم و باید بیشتر و بهتر از گذشته عمل کنیم. نعمت الهی بیان کرد: در سال آینده برنامه رشد ۱۰۰ درصدی را در فروش بیمه دی در نظر گرفتهایم و قصد داریم بین ۳۰ تا ۳۵ هزار میلیارد تومان پرتفوی کسب نماییم. همچنین امسال در زمینه تبلیغات برنامه ریزی بسیار خوبی انجام دادهایم و از ۱۵ آذر ماه این برنامهها آغاز شده است. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر شد و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید نمودند. چهارشنبه ۶ دي ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲:۴۴ ۱۹ بازديد
خیرخواهان مطرح کرد؛ خرده فروشی هدف اول بیمه دی ایران پرسمان - مدیر شبکه فروش بیمه دی با بیان اینکه تمام بخش های سازمان کمک میکنند تا شبکه فروش موفق باشد و ما بر خرده فروشی متمرکز شده ایم؛گفت:قصد داریم حضور موثری در بازا داشته باشیم و در ۳ بخش جذب، نگهداشت و پالایش اقدامات متفاوتی را انجام دادهایم. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بیمه دی؛ همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امروز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل این شرکت و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمههای خودرو برگزار شد. مهدی خیرخواهان، مدیر شبکه فروش بیمه دی در این همایش ضمن ابراز خرسندی حضور نمایندگان در این همایش گفت: ما در حوزه فروش بیشتر به شبکه فروش میپردازیم و قصد ارتقا کمی و کیفی آن را داریم. وی افزود: نمایندگان باید به طرح و اهداف کمک کنند و صرفا یک تابلوی تبلیغاتی نباشند؛ نمایندگان ۳ رده a,b, c ما از سراسر کشور در این همایش حضور دارند. مدیر شبکه فروش بیمه دی گفت: تسهیلات هر نماینده بر اساس عملکرد و آورده آن است و فکر میکنم در سال جاری اتفاقات خوبی در بیمه دی رخ داده و با ادامه این روند به شرایط ایده ال خود دست پیدا خواهیم کرد. خیرخواهان بیان کرد: از اسفند ماه سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماینده جذب کردهایم؛ علاوه بر این برای افزایش کیفیت شبکه فروش از تعلیق نمایندگان غیر فعال هم بهره گرفتیم چراکه معتقدیم شبکه فروش چابک برای نیل به اهداف شرکت می تواند بسیار مثنر واقع شود. وی افزود: ۱۳۷۰ کارگزار در صنعت بیمه مشغول هستند و ما در بیمه دی با ۶۰۰ کارگزار همکار هستیم، البته همگی این ۱۳۷۰ کارگزار فعال نیستند و توانستهایم با بیش از ۵۰ درصد کارگزار ها ارتباط برقرار کنیم. مدیر شبکه فروش بیمه دی گفت: سال آینده در حوزه بودجه و فروش تحول جدی خواهیم داشت و سهم خود را در بازار بیمه افزایش خواهیم داد؛ که نیل به این مهم با شبکه فروش موثر میسر خواهد بود همچنین در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و تشکر شد. چهارشنبه ۶ دي ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲:۴۳ ۳۱ بازديد
در همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی انجام شد؛ رونمایی از محصولات جدید بیمه دی/ بیمه ارزانتر با پیمایش کمتر خودرو ایران پرسمان - معاون فنی بیمه دی با معرفی بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده به عنوان ۲ محصول جدید بیمه دی گفت: برای رفع نیاز مشتریان این بیمه نامه را طراحی کردهایم که به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه میشود. به گزارش روابط عمومی بیمه دی، همایش سراسری شبکه فروش بیمه دی صبح امروز ۵ دی ماه با حضور طاهر موهبتی مدیرعامل بیمه و رونمایی از ۲ محصول جدید بیمههای خودرو این شرکت برگزار شد. در این همایش صفر زاده معاون فنی بیمه دی اظهار کرد: باتوجه به وضعیت بازار باید توسعه خرده فروشی را سرلوحه کار خود داشته باشیم. وی با بیان اینکه باید بتوانیم از طریق خرده فروشی فعالیت بیشتری داشته باشیم گفت: افزایش سهم بازار و سودآوری بسیار مهم است و در همین راستا باتوجه به تاکیدات اعضای هیات مدیره در تلاش هستیم زمینه تامین نیاز مشتریان و محصولات موجود را متناسب با وضعیت بازار توسعه دهیم. معاون فنی بیمه دی تاکید کرد: خط مقدم فروش شرکت های بیمه نمایندگان هستند. شناسایی محصولات و ایجاد محصولات جدید بیمهای و شناسایی نیاز مشتریان موضوعی بسیار مهم است. صفرزاده با بیان اینکه ما ۲ محصول را در حوزه اتومبیل ایجاد کردهایم گفت: بیمه بدنه پیمایش کیلومتری و بیمه نامه مبتنی بر ریسک راننده ۲ محصول جدید ما در بیمه دی است. وی با اشاره به جزییات محصول بیمه نامه بدنه پیمایش کیلومتری گفت: باتوجه به وضعیت بازار بیمه های اتومبیل، برای احصا نیاز مشتریان این بیمه نامه را طراحی کردهایم که به عنوان خدمت جدید در بازار ارائه میشود. معاون فنی بیمه دی بیان کرد: بین ۱۲ تا ۱۵ هزار کیلومتر را هر خودرو به صورت سالانه طی میکند و این بیمه نامه برای مشتریانی است که از خودروی خود کمترین استفاده را دارند. صفرزاده با اشاره به اینکه افراد متناسب با استفاده از خودروی خود میتوانند از این بیمه استفاده کنند گفت: افرادی که بیش از ۱ خودرو دارند به خاطر استفاده کم از خودرو میتوانند از این نوع بیمه نامه استفاده داشته باشند. در ۲ بازده ۴ و ۸ هزار کیلومتری این بیمه نامه برای مشتریان مدنظر گرفته شده است. وی با بیان اینکه برای این نوع بیمه نامه بازدید اولیه و نهایی داریم و از خودروی مشتری بازدید خواهد شد گفت: در بیمه نامه بدنه پیمایشی، خودرویی که نزدیک به ۳ میلیارد تومان قیمت دارد باید برای پیمایش ۴ هزار کیلومتری ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و برای پیمایش ۸ هزار کیلومتری ۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان حق بیمه پرداخت کند. معاون فنی بیمه دی با اشاره به اینکه بر اساس تحلیل ها بیش از ۷۰ درصد سوانح رانندگی مربوط به اخلاق و رفتار رانندگی است افزود: شرکت های بیمه مکلف هستند بیمه نامه را بر مبنای ریسک راننده صادر کنند. وی تاکید کرد: در حال حاضر برای ریسک راننده محور که برای اولین بار در صنعت بیمه در نظر گرفته شده جنبه تشویقی داریم و بر اساس نمره های اعطایی به راننده تخفیف هایی لحاظ میشود. گفتنی است؛ در این مراسم از برگزیدگان مسابقه فروش بیمه دی تقدیر و مدیران ارشد شرکت بر اهمیت شبکه فروش تاکید داشتند و برنامه های پیش رو نیز اعلام شد. چهارشنبه ۶ دي ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲:۴۱ ۳۳ بازديد