پنجشنبه ۴ تير ۱۴۰۵
اقتصاد روز

ادعای وزیر انرژی آمریکا: ۲۰ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز عبور کرد

ادعای وزیر انرژی آمریکا: ۲۰ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز عبور کرد
ایران پرسمان - تابناک /وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ کشتی حامل مجموعاً حدود ۲۰ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز خارج شده‌اند.
  بزرگنمايي:

ایران پرسمان - تابناک /وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد در ۲۴ ساعت گذشته ۷۲ کشتی حامل مجموعاً حدود ۲۰ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز خارج شده‌اند.


نظرات شما