ایران پرسمان - فارس / نخستوزیر صهیونیستها: ما از فراز قله «بوفورت»، بر جنوب لبنان تسلط کامل داریم و تا هر زمان که لازم باشد، در منطقه امنیتی جنوب لبنان باقی خواهیم ماند.
ما قصد عقبنشینی از این منطقه را نداریم وزیر دفاع و من این موضوع را برای ارتش اسرائیل کاملاً روشن کردهایم: شما برای نابودی هرگونه تهدیدی علیه سربازانمان یا ساکنان مناطق شمالی، آزادی عمل کامل دارید.